Daisypath Happy Birthday tickers

Daisypath - Personal pictureDaisypath Happy Birthday tickers

gUd LuCk !!

hi..actually na wish GUD LUCK kt kwn2 yg bru na dftar universiti korang...wahh,bkal dgree stdent kan..
CONGRATES ye korang...aku gk la yg terkebil2 dgn diploma aku ni,,mybe ad hikmah nye kot,so ak syukur je la dgn apa yg aku ad skang even sometimes ad yg pndang serong trhdp my career...
wELL,,skurang2 nye career ni dpt gk tlg2 org kan,keje yg mulia an,halal pulok tuh,even gaji ta setinggi dktor kan...
aku pn da smkin suke,kalu dulu tu jgn hrp r,,,,nk nangis rse ble dpt twrn ni...
so,kwn2...blaja elok2 kt universiti bru anda yep n aku syg korang sume la...kalu jpe ak kt kL ke,tegur2 r,aku ni pun suke derak gk..haha..n insyaAllah ley je kalu na kuar skali pun.ta kesahhhh! huhu

n ta lupe gk tuk my sis,Kak Tini,,jge diri molek la kt sne,,,duk tmpat org kan...n plg penting jge kchtn,,mama n abah duk jauh kan..nani pn duk jauh..huhu....n smoge hepi dgn u bru anda,n stdy smart,bia smpai dpt trget 4 rata...hik3...
(^_^)

0 kOmEn: